måndag, maj 30, 2011

i second that

här sitter jag i min nya soffa och dricker te ur min nya kopp!
ja, för tänk för att jag har en soffa nuförtiden! här var man på vippen att hosta upp 6000 för en nyproducerad soffa i "femtiotalsstil" på mio, men så när jag klampade in på öppen hand i nyk i helgen så stod en liten soffgrupp med tvåsitssoffa och två emmor i blå plysch och bara väntade på mig. 930 kronor, för en hel himla soffgrupp. en blå! och nätt! och alldelse alldeles underbar och helt perfekt! jag älskar denna soffa, vill helst bara sitta i den hela tiden. ställer in alla andra planer fram över enbart för att få sitta i soffan. alternativt omlokaliserar planerna till att utspela sig i den. skulle ikläda mig den om det gick.
och koppen är andra sortering från ittala outleten. rymmer en halv liter. lagom.

Inga kommentarer: