onsdag, juni 16, 2010

*skiter väl i hur dåliga andra är, vill bara vet hur bra jag är* *eller okej, är lite intresserad av att andra är sämre* *okej mycket*

"Hej Maja,
jag är ledsen att det dröjer lite med en riktig bedömning av ditt examensarbete. Jag hade fyra riktigt svaga arbeten att bedöma som jag nu ägnat några dagar åt att skriva kommentarer till med anvisningar om vad som ska rättas till så att de kan bli godkända, så din har fått vänta. Den är så välskriven, så det är mycket få och marginella saker jag kan se att du behöver ändra. Om jag minns i huvudet hade jag synpunkter på metodavsnittet, dvs. att du bör säga något om hur du tillämpat de text- eller diskursanalytiska kategorier du använder; ja, mina få invändningar mot texten syns nog i de handskrivna kommentarerna du fick. Dumt nog misslyckades vi ju i kopieringen, så jag får snabbt läsa igenom uppsatsen igen, men så kan det bli. Hur som helst, räkna med att du får en feed back från mig senast i morgon!"

Inga kommentarer: