tisdag, januari 12, 2010

jobbade jag med etiketter skulle jag etikettera detta inlägg som internetstalkning, precis som cirka hälften av alla andra inlägg som skrivs här.

i förra veckan gjorde mitt jobb om sin mailfunktion, så timmisarna kunde inte logga in på sin mail. så då blev en av våra chefer vän med mig på fejan, för han nånsorts länk bortom mailen, som inte funkade.
på sin fejansida har min chef en länk till sin blogg. på sin blogg har hon en länk till min andra chefs blogg. denna blogg är kanske det bästa som har hänt mig på internet i år!
tex. så beskriver min chef sig själv så här: "Ensamstående tjänstekvinna i statlig sektor utan särskilda ambitioner", samt har en etikettflik kallad "tanten trånar" (!) där hon skriver om sina vedermödor i internetdejtandes förvirrande värld!

1 kommentar:

Klara sa...

haha, det verkar som att det så att säga jämnar ut hierarkier att få veta adressen till ens chefs blogg.