tisdag, januari 12, 2010

chommunikation.

häromdagen låg det ett sms i min mailinkorg.
tidigare har det legat brev där.
varje dag i en veckas tid damp det ner blogginlägg genom brevinkastet i hallen hemma i hallon.
när det sedan efter ett par dagar kom meddelanden via samma kanal så stod det med stora bokstäver på kuvertet att "obs! detta är inte en blogg"
ibland får jag mms utan en enda bild, men med desto fler miljöbeskrivningar.
kommentarer till den här bloggen dyker upp både här och där; på min fejan-wall, i telefonen, i mailkorgen.
jag blir lite yr av alla kommunicationsvägar, men jag gillar det. och förvånar mig själv när jag efter en mycket riktad statusuppdatering fortfarande inte fått nått svar efter nästan 48 timmar. sen kommer jag på att statusuppdateringen ju skrevs på ett vykort, då får man räkna med lite längre responderingstid.

2 kommentarer:

Klara sa...

den gjorde mig mycket glad, den sitter på kylskåpet.
naturligtvis kommer jag att skicka ett svar.
kram k!

lucy sa...

alltså det var inte menat som ett hets detta, bara ett konstaterande.