lördag, oktober 24, 2009

sammanhängande schmammanhängande.

hej. jag är övertrött, på andra varvet. har spenderat aftonen sittandes på en koffert på högkvarteret med emma och evelina. enligt ryktet var the next big thing inom bloggar där, men det var mycket oklart. vi kollade mest på biblioteksbästisens band ändå, bra som alltid men kasst ljud som ofta. inga nya låtar heller, man ba vi kan det här nu.
men jaja, istället för att sova för att gå upp tidigt så dricker jag te och äter hård mjölkchoklad från selectaautomaten och mentalpackar. man måste alltid börja med att mentalpacka innan man faktiskt packar. oavsett om man bara ska vara borta två nätter. det är också bra med ett ledord, eller nån annan typ av utgångspunkt. färgmatchning är ju alltid värt. jag är verkligen urbra på att packa lätt, älskart. jag tror ledordet är bekvämt, eller typ grått.
imorse tog jag emot ett av kidsen, som har gråtit varje gång hon lämnats sen hon började i augusti. tror ni inte att hon glatt vinkade till mamma när hon fick va med mig? * trygga famnen*
blev satt på plats förrut idag av chefisen per mail. blev lite tjurig, men så himla värt ändå att nån ba sluta whina och gör som jag bestämmer. tänker att det passar bra i embracande2009.
håller mig ju med cdfreestyle nu förtiden, så jag måste packa skivor. jag har liksom bara köpt tre skivor i år, så det blir inte så himla contemporary. tur att jag har en ljudbok på cd. trollvinter! hurra.

Inga kommentarer: