tisdag, oktober 06, 2009

kenttöntarna.

en ny kentskiva. jag är inte lika odelat pepp som popkompis. blir ju alltid superjobbigt när ens favoritband ska släppa ny skiva. gillar dock råmycket att den heter röd. röd! bra färg, bra namn. samt att jag minns när du och jag döden kom, då hoppades jag på en röd skiva. alltså omslagsfärgmässigt. (och vad fan fick jag istället? FULASTE omslaget i mannaminne. alltså jag får kväljningar bara jag tänker på det. what liksom?!)
och singeln. alltså har bara hunnit lyssna tre gånger och är inte dirket såld ännu. är inget fan av det släpiga. dock, bra titel, och högstadieångest är ju alltid en hit. och gottalove textrader som "glasögonormen reflekterar ljus, skjutsar dig hem, villkorslöst". och texten är ju viktigast. av låttitlarna att dömma är emokent i farten. hårda emokent.
gud kan den inte bara komma så jag kan andas ut sen!

Inga kommentarer: