söndag, juli 27, 2008

jag fryser hellre än dör av värme *logisk*

veckan som gick har bestått av jobb, svett och shear genius. typ enbart. plus lite bad och lite parkteater. och ja, igår städade jag köket asanoga (alltså verkligen asa! med tandborste i springorna och torkade av alla köksluckor.) och sen hängde jag med jenny och hade en shear genius-frisyr som mary gjorde på mig. och idag har jag ätit frukost med klara och stina på louie louie ackompanjerat av first floor power. plus hängt på djurgården med sandra, som blev som ett litet barn när ellen lät oss åka sagotåget på junibacken. så helgen har på det hela taget varit fint.
men alltså. värmen. serri-jävla-öst. simla inte ok! jag lider och gnäller men faan alltså. ge mig höst! ge mig vind! ge mig regn! ge mig trettiograderkallt, tomtar överallt och skog av gröna granar! eller bara under 25 grader mitt i natten.

Inga kommentarer: