måndag, juni 16, 2008

samma nätter

det känns som det är mycket nu, men jag tror egentligen att det är rätt lite. svårt att avgöra sånt där. uppenbarligen faller jag iallafall lätt för smicker och smicker will get you everywhere, iallafall med mig.
jag har hängt med väl valda delar av smbe nu på kvällskvisten, det kändes mest väldigt kort. och det var något som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. nått som skavde lite. typ känslan av att man trodde man kände nån och så hade man fundamentalt fel. eller det är väl sånt som händer när det är "kände" som är ordet och inte "känner". och man missar väl vissa steg i folks personlighetsutveckling om de bor på annan ort med människor man aldrig träffat och man bara ses med ett och ett halvt års mellanrum. kanske.

imorgon ska jag på pysselfrukost. mycket bra idé, heja luggen.

det var nått mer men nu har jag blivit paranoid igen och har inte lust att tala i kryptiskt kod.

Inga kommentarer: