fredag, juni 13, 2008

the puppet master

igår lagade jag mat för första gången på typ två veckor. det kändes rejält och bra.
på kvällen fick jag med mig annie till debaser och säkert! kände mig som the puppeteer, för ellis + rubb dök också upp efter att först ha sagt att hon inte alls skulle gå och inte ens visste att det var när jag sms-frågade. men sen kom de krypande minsann! när vi stod i den plötsliga kön så kilade även en sneaky popkompis förbi, som igår förkunnat att hon var upptagen, men då passade det sig visst att gästlista sig in minsann!
hur bra som helst iallafall. utom den där låten som får mig att toklipa och sedan förakta ihjäl toklipandet.
nu ska jag haka på mina nygjorda örhängen och sen luncha med mamma. ikväll blir det håkan och kanske häng i en skitungens lägenhet på vallhallavägen.

Inga kommentarer: