tisdag, maj 08, 2007

high on school

oväntad egoboost: skolan. förra veckan fick jag tillbaka ett paper som jag skrivit på temat kroppshår och avslutat med orden "jag önskar mig en värld där hår bara är hår". omdömet var fenomenalt. joråsåatte.
idag fick jag tillbaka examinationspapret. som jag skrev på fem timmar efter jag varit i gbg, var klar 12 på natten, mary korrade och så stängde jag av dattan vid ett. jag döpte den till HORA, i caps lock. den har en beef med en av tjejerna i min klass, men mary damagecontrollade den lite så den är inte huvudavbitande men nästan. vår lärare valde att läsa upp delar ur allas papers idag, såklart läste hon upp beefen från min. hon sa inte vem som skrivit vilken men thessan och leyla tittade mycket menande på mig. iallafall. omdömet var- lysande. hon sa att hon skrivit konstruktiv kritik till alla. men inte till mig. iochförsig hade jag inga rubriker, men det behövdes inte för att jag är så stilisktiskt säker och driven som skribent. JOJO. synd att det högst man kunde få var g dårå. men å andra sidan hade det varit ytterst skadligt för min självkänsla att få ett annat betyg. jag hade ju kunnat göra det tusen gånger bättre, med lite mer sömn, research och hänvisningar.
/LUCY

ps. om man vill höra hela omdömet och alla superlativen så kan man ringa mig så läser jag gladeligen upp dom.

Inga kommentarer: