tisdag, juli 04, 2017

tell them to put on their dancing shoes now.

försökte köpa skor idag men det gick inte för alla skor ser så konstiga ut? stirrade på min fot nerkörd i olika klackisar men det såg så himla himla dumt ut. ju mer jag kollade, ju konstigare blev det. sen försökte jag gå in för att det skulle se dumt ut, att det är så det är, på alla.  bara hitta nån himla urdum och knäpp sko och liksom ta desp till en ny nivå. typ ha en faunsko. men jag vill ju ha en finsko. att ha på bröllop. som nu genast ska matcha den klänning jag har planerat ha på mig när på brölliset i augusti, men som också helst ska göra sig i andra sammanhang. som inte är svart, som har klack så jag ej blir en hösäck, men inte så hög så jag välter omkull. om som helst inte ser helt koko ut. varför är det så svårt?

Inga kommentarer: