lördag, juli 01, 2017

stoppa mig juni.

Hur var din juni?
juni känns så lång. så fjärr? som vanligt fick jag en ny kollega. är helt apatisk inför detta. eller nej. men uppbringar inte alla krafter och peppar och det som jag gjort innan.
jag har varit på tre konserter. jag har varit på astrid lindgrensvärld. och på svensexa. och måla några rör med elementfärg.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i juni?
är så himla loj just nu.

Vad kollade du på TV?
skam. skam skam skam. och orphan black. matteven har varit pieces of life.

Vad läste du för böcker?
klass, elise karlsson
stanna, flora wikström
hennes nya namn, elena ferrante

Vilken musik lyssnade du på?
lorentz! tycker fan det är kärlekslåtar-klass ibland. och astrid s cover från skam. plus lite håkan pga blev väl inspirerad eller nåt av svensexan.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en härlig en där jag ligger bland lupiner.

Vad handlade du mest på mataffären?
nektariner. och tomater.

Vad tänker du mycket på just nu?
på allt jag ska hinna göra under det lugna jobbveckorna innan semster. tre kvar.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
tunnare strumpisar. sandaler.

Inga kommentarer: