torsdag, mars 02, 2017

gör den där listan om den gångna månaden, igen.

Hur var ditt februari?
alltså, så svårt att se tillbaka på hur något var när någon annan mot slutet, helt utan tidigare indikation, säger att det varit fördjävligt. om jag svarat på frågan för en vecka sen hade jag sagt att det varit väldigt jobbintensivt, men att saker äntligen börjat falla på plats, att vi börjat lära känna varandra och att saker kändes kul och meningsfulla! men ja, sen var det ju en vecka sen som jag blev jobb-dumpad, och det färgar ju som sagt minnet av hur det var innan, och påverkade helt klart hur de sista dagarna i februari kändes. jobbet var lite det enda som kändes bra, och så var det dåligt. så hård krasch detta. rätt mycket ensamhet i februari, även fast jag inte velat.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i februari?
är ju ändå en lösningsfokuserade person och styrde upp en långtidsvikarie på två röda. det hade kunnat vara förra vecka när jag fick ett barn att somna för första gången sen han började hos oss i november. men sen visade det sig att han hade 38graders feber.

Vad kollade du på TV?
när new girl inte räckte till middagsteve fick one day at a time ta över den rollen. kollade även på avsnitt 2-10 av the crown. fortsätter med greys men har nog gett upp nashville PGA!!!! säger inte för spoilers men asså! droppade även de där svenska serierna. dock har grils som sagt börjat igen och det är väl allt man behöver.

Vad läste du för böcker?
flickorna av emma cline, lollo av linna johansson, handbok i föräldrasamtal och det här är hjärtat av bodil malmsten

Vilken musik lyssnade du på?
säkert!s däggdjur och jens lekmans life will se you now. och kents den andra sidan.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en tbt där jag slickar på en tevespelskontroll. i övrigt la jag mest upp bilder på min diskho och/eller mina tekoppar.

Vad handlade du mest på mataffären?
tulpaner? och ja, nötkrämspralinerna. helt besatt.

Vad tänker du mycket på just nu?
hur det ska gå med allt. och hur det kunde bli så här.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
kosegruppatröjan. långkalsonger + mina trasiga överdragsbyxor på jobbet, men när jag i måndags satt på min chefs kontor och grät iförd dem så lovade hon mig nya byxor.

Inga kommentarer: