fredag, december 16, 2016


Bäst i veckan hittills:
min kompishooking med k i kören. eller ett peppigt mail från min blivande kollega. eller vildrus. eller maju.

Sämst i veckan hittills:

rökutvecklingen på jobbet. och att jag kom på att jag glömt jobbnycklarna dan innan öppning, precis när jag skulle sova och därför inte sov på hela natten.

Där har jag ont:
hade post-lucia-hals, men det är typ bra nu? mitt imunförsvar är byggt av kevlar!

Det tänker jag mycket på:

kent. och skam. och hur det ska gå med rekryteringen till mitt jobb. och var vi ska fira av k.

Det klär jag mig i:
bar under dagen sammetskjol och översizad grön tröja. bär nu morgonrock.

Till helgen ser såg jag fram emot:

well KENT.

I lurisarna hör jag:
min påbörjade best of kent-playlist

Det dricker jag:
te. och ingefärsavkok.

På fredag händer detta:
snart är den slut men det hände att vi hade pensioneringsfika för en på mitt jobb, efter jobbet kom jag hem och kollade om alla avsnitt av den här säsongen av skam och väntade på sista avsnittet. sen har jag härjat om detta på www:t.

Å på lördag det här:
men kent sa jag ju! och innan dess: kö i tusen år. och efter det: kentefterfest.

Söndagen tillbringas så:
i bottenlös tomhet, tror jag.

Och mest av allt önskar jag detta:
att kent spelar terapi. och vinternoll2. och att ingen blir magsjuk.

Inga kommentarer: