torsdag, september 08, 2016

sloppy teverecensioner från en snåljåp.

när jag och ellen skulle kolla på looking skaffade jag ett hbo-konto. och det är ju gratis i en månad, och ej världens bästa tjänst, så jag ska säga upp det imorgon så jag inte behöver betala. men ojojoj vad stressigt det har varit att kolla på allt jag ville se på hbo på en månad!
förutom looking har jag hunnit med:
andra halvan av senaste säsongen av mindy project (rätt kul ibland men inte vad det en gång va)
säsong två togetherness (älskade säsong ett som alla andra, detta var ok)
säsong ett av difficult people (trodde jag skulle älska men mja)
säsong 2, 3, 4, 5 av veep (så skoj!)
sägsong ett av halt and catch fire (så bra? tror att det bara kommer bli bättre)

har även börjat på säsong två av hcf, men kommer nog inte hinna klart. eller? jaja, det går väl att kolla på else where.


Inga kommentarer: