tisdag, september 02, 2014

pop istället för politik.

förra året var jag själv på popaganda. eller det var jag ju inte men det var min utgångspunkt. i år skulle jag gå med sandra men hon bangade pga dubbelbokad, efter att hon först hetsat mig dit. men  sen sålde hon sin biljett och mitt sällskap till annie. så jag var där med annie mest hela fredagen i spöregnet i min läckande regnjacka. hade sekunden innan hånat alla som ej hade regnjackor på festival och skrikit n00bs osv. menmen. yelle var bäst, kelis var en flopp, london grammar var mycket bra och lily allen med. sen var det lördag och det blev som förra året lite. hoppade runt mellan olika jag gillade, frammanade folk jag ville träffa med pur tankekraft, såg en åldrad genuskursare, var rätt spattig, fick ett nytt punkfavoritband, träffade folk jag inte får träffa längre, hatade alla långa som vanligt, ja. det var kul och jag var glad. slut.

Inga kommentarer: