söndag, september 07, 2014

you can hear me laughing to myself, but you can't hear the music in my head.

i fredags kom hanna hit, låg på min soffa och orerade över varför sverigedemokraterna var dumma. sen gick vi och la oss innan klockan blivit elva, och tur var väl det för vi väcktes av det av staten sanktionerade krigslajvet som pågick i mina hoods. dom hade skottlossning. vi åt lyllig sconesfrukost på mina nya smörgåsbrickor och sen promenerade vi till västertorp där ellen och sunna saluförde sitt bohag. hanna fick gardiner, jag köpte honung och så var det glassrea. 

på eftermiddagen mötte jag upp j&j och hängde runt på 17festivalen. vi kollade på teddybears och jag blev svinglad när de spelade punkrocker istället för hiphoper och då hade ebbot på "sång."
idag har jag fikat med s på mitt jobb! nu är vi alltså vänner påriktigt! vi utarbetade en grundlig plan för att undvika vinster i välfärden. hoppas den håller. 
hej då helgen, du var kul. 

Inga kommentarer: