lördag, april 24, 2010

det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp.

kul är det, men svårt.
det är tur att man har hjälp.
tack för att sång på morgonkvisten med symboliska presenter inslagn i motorbilagan.
tack postad kunglig bröllopschoklad.
tack en fin liten bokcirkel.
tack för blomster.
tack döttrar på land för att ni kommer och ger er själva i present.
tack för pannkakstårta.
tack för att ni gillar varandra, och mig. så mycket att ni betalar 200 spänn för att vara med mig på min födelsedag.
tack för att maja + 2.
tack för mitt-i-natten-ömhetsbetygelser, första handsinformation såväl som andra hands.

och allra mest tack för finaste kortet, proffisgaste spritsen, bästa co-värdinneskapet, födelsedagsdelandet, snyggaste outfiten, konsertpeppen och skvallerörat. aldrig ska jag fylla år utan dig. <3

2 kommentarer:

pumpan sa...

Åh fina kakan du är den bästa medfyllaåraren!

Sandra Ehne sa...

tack detsamma!