tisdag, september 22, 2009

glitterlim.

idag har jag redovisat STINA WIRSÉN iförd ellens brokiga-tröja. redovisningen innefattade dramatiserad högläsning och 60 chokladbollar som jag rullade igår. jag har kapitulerat. om ingen frågar efter mitt akademiska kunnande så orkar jag inte visa upp det. nu blir det glitterlim och spex för hela slanten. jag omfamnar det. embraca är 2009s ledord. allt har också blivit mycket lättare sen jag slutade skriva om mina gruppmedlemmars texter och spy galla över deras oförmåga till vetenskaplig förankring. jag hatar dem inte längre. vi har lämnat in en text utan en enda not. jag tror att vi har lika stora chanser på a ändå. och jag bryr mig inte om vi inte skulle få det. jag orkar inte hävda mig om ingen hejar. ingen hejar om det inte finns glitterlim. så nu är allt glitterlim. glitterlim och snabbrullning på golvet.

Inga kommentarer: