måndag, juli 13, 2009

grill och brännboll, utan grill och utan brännboll.

hann njuta av ledigheten i cirka en kvart innan den övergick i semesterdamp.
slog dock min rastlösa påse ihop med emma e e, och begav mig mot grillning och brännboll. dock med böngryta och tzatziki istället för något grillbart, och med ingen som helst intention att spela brännboll. jag valde att klä mig i samma frireligiösa look som igår, för att signalera genom min outfit att jag inte tänkte ägna mig åt sportaktiviteter. vi mötte upp svinmånga människor och eftersom både emma och jag är sociala freaks så satte vi oss så långt bort som möjligt, samt pratade länge och väl högt om hur vi inte kan föra oss i sociala sammanhang. det gjorde säkert allt bättre. sen skärpte vi oss lite och emma spelade fotboll och badade och jag blev kompis med ett bedårande barn som bjöd mig på popcorn.

Inga kommentarer: