söndag, juli 05, 2009

det är så det ska vara det är så vi vill ha det nu

alltså, dagens tips: arvikafestivalen! himla fin grej, ni borde gå!
hade det urfint!egen dubbelsäng hos huvud och marknad inklusive torsdagsscones, bad och sightseeing och frukostar med hanna och annan urbefolkning, redaktionspepp och intervjuer, bror servade bra och gjorde mig stolt, biblioteksbästisen och bibliotekarsonen utgjorde finfint häng, de brudar som faktiskt spelade var de bästa, allra bäst var frida hyvönen (i spandexdräkt med guldlamé och minipiano), och biblioteksbästisens band levererade så att jag och emma fick high fivea över vår excellenta bokning (alltså de var så bra och hade massa fans och de var ALLSÅNG! I VERSERNA! och så ljög jag mig igenom diverse avspärrningar.

1 kommentar:

Sandra Ehne sa...

det låter himla grymt! tänkt så fint att allt det där finns någonstans ute på landet en gång om året. Och tänk vad konstigt det kändes (känns) när alla nu lägger upp sina bilder på fejjan från festivalen och jag inte var där.. jag var inte där. med dig. och gjorde fin och grym vuxenfestival. men men, jag har det rätt bra jag med, och det är ju för väl det =)