tisdag, juni 23, 2009

superflickan

alltså! kent, vilket töntigt band! orka släppa en hel box istället för en b-sidor 2.0, det är ju svinjobbigt om man vill lyssna på bonusspåren och så får man byta skiva mellan varje. var tvungen att ladda ner hela skiten nu för jag orkade inte (sofia säger att man får ladda ner om man har köpt skivan) med bytandet. har gjort en fin playlist i songbird nu, m, lämnar, välgärningar & villdåd samt vintervila.
om det var 2001 och det här var mitt lunar-kryp in så skulle jag skriva, kursiverat, i ljustljustgrått knappt läsbart:

fem steg bakåt, två steg fram
på lite håll liknar det dans

...

det verkar så enkelt vännen
ändå är det så obegripligt svårt
i en värld byggd av män för männen
där ingenting har något värde
utom minnet av allt som var vårt


ev. skulle jag feta vissa ord. och så skulle jag ha en bild där jag tittade bort från kameran, och gå in på personer med kent-fansiga namn och hoppas hoppas att han som hade dagens kentcitat skulle skriva "fin presentation! dagens kentcitat: och så blev du mitt sår / och jag blöder ihjäl /Kom gör ett hål i min kevlarsjäl " i min gästbok.

Inga kommentarer: