söndag, juni 21, 2009

"han har orättvist hamnat i skuggan av sarte"

midsommar på landet. jag har tagit året första dopp och fått mitt livs andra fästing. ev. har jag haft fler men jag minns bara en innan. den fick jag när jag var typ sex och iförd ensåndär gympadräkt med volang, ni vet, skurade badrumsgolvet på landet på nån sorts pippi-maner.jag upptäckte den då, fästingen. den satt på axel och var typ stor som en ekoxe vill jag minnas. alltså jag fattar att den inte var stor som en ekoxe, men det är verkligen så jag minns den. stor svart skalbagge på axeln och så nånsorts turkost jympatyg.
annars bestod min stora insats under helgen i att introducera lillebror för spung. he liked it. mer om spung och hur min syn på män har förändrats sen jag var sjutton nån annan gång.

Inga kommentarer: