tisdag, maj 26, 2009

bäztis.

1. Vad heter hon? sofia
2. Hur gammal är hon? exakt lika gammal som jag. eller ett par timmar äldre då.
3. När träffades ni sist? lördags
4. Vad har hon för hårfärg? brun
5. Brukar hon färga håret? ja. eller hon brukade iallafall. men inte sen hon färga svart innan hon börja på soppis tror jag. ev. tonade hon håret nån gång efter det också.
6. Vilka färger har hon haft? svart, rött i olika nyanser (från tant till typ tomte), lila, rosa, sen blekte hon det så också. och brunt då
7. Vad har hon för parfym?vet inte om hon använder parfym längre, men sist jag var hemma hos henne visade hon alla sina olika deodoranter för olika tillfällen(normalt) förut hade hon cool water, vilket jag bara minns för hon uttalar det askul som om hon tyckte att det var världens häftigaste parfym typ. detta var kanske i högstadiet.
8. Är hon galen? för typ sex år sen så skulle jag sagt JAAA! för det skulle ge nån sorts alternativpoäng, men nu skulle jag nog säga att jag inte vet nån vettigare
9. Vad är erat första minne? jag vet inte vad hennes är men mitt är att isbella upplyste oss om att vi fyller år på samma dag. jag var inte road, jag gillade inte sofia. detta vet dock alla redan för det berättar jag så fort jag får chansen.
10. Har ni många minnen ihop? ja, det har vi väl
11. Vart bor hon? högst upp i kvarteret muffen!
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä. men på gotland.
13. Är du avundsjuk på henne? på hennes utsikt ja. 14. Vad heter hennes syskon? cecilia
15. När träffades ni första gången? när vi började samma klass på högstadiet. eller kanske nån annan random gång på skolgården i mellanstadiet.
16. Hur träffades ni?jag tolkar denna fråga som "hur blev ni vänner", så här gick det till: jag spelade in ett the arkband till henne när hon skulle åka till fjällen. sen började vi planera hur vi skulle övertala våra föräldrar om att få åka till hultsfred. ev. var det nått sorts grupparbete inblandat nånstans.
17. Vad går hon i för sporter? olika muskelbyggande. just nu så tittar hon mest på sin tränsingsvideo fit mama.
18. Vad kan hon göra på helgerna? vanliga saker + shoppa bebiskläder och tapetsera
19. Göra efter skolan? se ovan.
21. Har ni pussats? ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? bara när vi är väldigt glada eller väldigt ledsna.
23. Har hon fräknar? nä
24. Har ni kollat på film någon gång? mm. men vi gillar inte film så mycket nån av oss. men vi kollar ändå.
25. Har ni bråkat någon gång? aldrig!
26. Har ni sovit i samma säng? lär vi ju ha gjort
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? lär vi ju ha gjort
28. Har du sett henne gråta? ja 29. Vad gjorde du då? grät jag med.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? vi jobbar inte så mycket med ilska alltså.
31. Har hon sett dig gråta? kanske tusen miljoner gånger.
32. Vad ska ni göra i sommar? hänga asmycket!
33. Har hon svikit dig någon gång? nä, hon har väl bangat på utgång ett par gånger och det är möjligt att jag tog det som ett svek då, men jag är inte långsint, även om jag är en dramaqueen
34. Har ni pratat i telefon någon gång? nån gång.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? antagligen sluta fungera.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? lätt! bff!
37. Älskar du henne? ja!
38. Vad är det bästa med henne? att hon bryr sig om saker, och mig, väldigt mycket och på riktigt. genuint. nu låter det som att hon är en hippie, det är inte så långt i från sanningen.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? jag skulle verkligen vilja att hon inte tyckte att gunvald var sex on legs.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? nej? en miljon är inte speciellt mycket pengar. men jag skulle bjuda henne på massor
41. Hur ser hennes klädstil ut? just nu: som gravidjeans och tunikor
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? ja. tror du jag svara på alla dessa frågor utan att vilja få nått tillbaka?

1 kommentar:

pumpan sa...

Åhh finaste, jag blir rörd! Älskar dig!