tisdag, september 16, 2008

sitting bull

sånt som bara händer mig:
jag gestikulerar vilt samtidigt som en person går förbi och antagligen misstar mitt viftande för en vinkning och säger hej, varpå jag stirrar lite extra på personen i fråga som jag kanske tycker mig känna igen och låter viftande övergå i en faktisk vink och inser sen att person är en av mina stora Förälskelser På Avstånd från gymnasiet.
i det här avseendet suger fejan. google har däremot sällan varit så informativt. stependiat, konstfack, utställning i vårby gård i söndags. jojo. funderar nu allvarligt på att bli kompis med alla på hans vänlista som jag känner för att diskret, av bara farten liksom, bli kompis med honom med...
on an other (facebook) note: det absolut roligaste nån har sagt om nya facebook sas nyss av biblioteksbästisen. "jaha, så dom har bytt nu. men det är ju bara layouten som är ny. det är ju inte som nya libris precis!"

Inga kommentarer: