torsdag, september 25, 2008

dopp

jobbar. är en man kort för e är sjuk. vi har varit busypants nonstop sen vi gick på för två timmar sen. inte för att det är jobbig men man är ju inte van. liksom först nu hann jag kolla mailen! fatta mycket att göra då. plus att webpay inte funkar så vi har trixat en massa, men vi trixar så bra! jobbar förövrigt med hemliga kollegan och vi har icke pratat om något som inte är biblioteksrelaterat. ibland gör vi det när vi går härifrån, men knappt ens då. och jag tror egentligen att vi skulle gilla varandra om vi lärde känna varann och typ tycka att vi var asroliga och sådära.
annars har jag badat årets sista dopp idag! kändes bra, typ härdande som att jag kommer tåla all världens kyla nu. ba vargavinter, bring it on!

4 kommentarer:

emma sa...

HELLO! jag har hittat en ANNAN sjunde-blogg!!

lucy sa...

gere! vare ruthiecamden-bloggen? den hittade jag när jag upptäckte att nån på mitt jobb kommoit hit när den googlade efter den!

emma sa...

japp! vare! ska ni börja battla?

lucy sa...

åh, ett bloggbattle, precis vad jag alltid har önskat mig! hoppas!
simla spex att hon är ruthie också, undrar om hon såg att mary och lucy var paxade liksom.