söndag, september 07, 2008

sicko

jag är sjuk men det är okej, jag hittade en rinexin så nu är jag golden. rinexin= simla my drug of choise.
iallafall. innan jag blev sjuk var jag på middag med bibblan, som utvecklades i sydvästligriktning och slutade med en helkväll. alltså jag vet att jag säger det här jämt men i löööve mitt jobb simla mycket. dom är finast. och smartast. och coolast. och med akademikerelit. och jag gillar att jag bondat med e så mycket att hon dagen efterskvallrar med viskröst i disken. jag tyckte det var lite jobbigt förrut, att vi började ha värsta sharingen av känslor, sådär som man inte har med folk man jobbar med och är nästanvänner. jag gillade nästanvänner-stadiet. men som alltid så visar det sig att vänner-stadiet är mycket bättre.
annars har jag panik och måste träffa 1) en stuidevägledare 2) en kårperson. det är sjukt mycket svårare iochmed den berömda SAMMANSLAGNINGEN. herregud, nu är jag en av dom. som skyller på sammanslagningen. powerpointpresentationerna med clipart-bilder är nära.

Inga kommentarer: