torsdag, april 03, 2008

popkompis gick till baba

det var fint. tyvärr fick vi betala men det var det värt för så fort jag visat min popkompis runt så spelade dom håkan och sen dansade vi minst en timme i steck! the work out! sen fick jag fyra hårda gud-vad-länge-sen-kramar, det sas att jag var den häftigaste och ellen utlovade stryk till vem jag ville för hon kände för att slåss. jag ville att hon skulle slå djn som helt plötsligt börjat göra konstiga remixer på varannan låt, men hon trodde man kunde bli utkastad då. så istället gjorde popkompisarna tyst revolt och gick därifrån i ren protest.

idag har jag köpt en klänning med flamingos på. otippat va?

2 kommentarer:

emma sa...

och jag har köpt den finaste tischan! :D

pumpan sa...

vilka fick du gud-vad-länge-sen-kramar ifrån? jag fick en från anders nilsson igår på ica kvantum. han bor i hagsätra med sin tjej som jag också träffade. heh.