söndag, december 02, 2018

november your bangs are cute

Hur var ditt november?
bra, men inte så mycket att skriva hem om? kören har, ä n t l i g e n, börjat igen. och med den kom liksom alla andra rutiner på plats. även om själva kören inte riktigt kommit på plats. se senare punkt. började också preppa för jul med julweekend med s:t och ljusstöpning. alltså det sistnämnda är ett så säkert sätt att komma i julstämning. att vara inbäddad i stearinånga bakom igenimmade fönsterrutor utförandes monotona rörelser till julmusik en hel dag.
jobbwise har jag haft medarbetarsamtal, föräldramöte samt lett apt när min chef hade semester.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i november?
var som sagt lite hög på hur bra det gick på föräldramötet, hur jag ba tog frågor på volley och wingade ihop svar, skämtade skämt som alla skrattade åt, var proffsig och korrekt och rolig.

Vad kollade du på TV?
började kolla på sabrina. började kolla om på parks and rec. började kolla på vår tid är nu. började kolla på första dejten. allt tråkar ut mig, vill bara höra på radio.

Vad läste du för böcker?
inuti huvudet är jag kul lisa bjärbo
pojken tove gerge

Vilken musik lyssnade du på?
har shufflat perfume genius. och tjejlyssnat sönder billie ellish when the party is over.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en gigantisk julängel och jag

Vad handlade du mest på mataffären?
ost och ägg och andra små mellanmålsgrejer.

Vad tänker du mycket på just nu?
på min kör som nu finns igen men är i mycket dåligt skick. det är så svårt att veta vad som är att man bara är van vid/var vrålförälskad i vår förra körledare och vad som inte är bra på riktigt. i tisdags var vi fem ordinarie körisar, av tretti. plus sex nya.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
svart basker.

och hur går det med årets ledord?
inte gått så bra denna månad.

Inga kommentarer: