lördag, maj 14, 2016

HAR DU?

Folköl i kylen:
näpp. men några minicola zeros som blev över när jag gjorde jonas 30årspresent i somras.

Något husdjur:
tack och lov inte.

Någon favoriträtt:
en fiskrätt med dill som kokerskan på mitt jobb brukar göra. tror receptet är typ fiskfileer, asmycket dill, asasmycket smör.

Puder på dig:
nej jag jobbar inte med att sminka huden.

Några framtidsplaner:
plugga vidare. vara gladare.

Någon sjukdom:
näpp.

Gymkort:
Ja. som jag nyttjar.

Några MVG:n:
när jag gick ut högstadiet: två (hemkunskap och slöjd)
när jag tog studenten: alla utom matte b (g) samt naturkunskap a + b, spanska, matte a, idrott och datakörkort (vg)

Något beroende:
känns som jag listsvarat på denna fråga förr. men nja. socker ibland.

Nagellack:
inte just nu tyvärr. försöker rädda mina död naglar.

Någon vän som bor i ett annat land:
ja. eller nej? småland är ju detta land.

VEM?
Avskyr du:
min chef just nu.

Längtar du mest efter:
min lillebror

Stör du dig på:
folk som inte varar på sms

Gosar du med:
nått barn på jobbet

Lagar mat:
jag

Diskar:
jag, suck.

VILKEN?
Tidning läser du:
ingen

Buss åker du oftast:
161

Dag fyller du år:
23 april

Årstid föredrar du:
höst

VAD?
Gör du nu:
dricker must, recappar internet.

Gör dig till en bra människa:
tänkandet av goda tankar, samarbetet med människor som inte är som jag.


Gör dig till en dålig människa:
att tänkandet av goda tankar bara är tankar, att jag hellre vill samarbeta med människor som inte är som jag.

Vill du arbeta med:
barn. men helst nått där man kan ha på sig snygga outfits samtidigt.

Är roligast just nu?
att tänka på mitt och sofias kentprojekt.

Har du på dig nu:
underkläder, morgonrock, örhängen

Äger du för skor:
inga sommaranpassade

Har du för storlek i skor?
har korta men breda fötter. 36 på längde, 38 på bredden typ.

Läser du för bok:
gudarna


Ska du göra nu:
sminka mig, promenera till västertorp, kolla eurovisions schlagerfestivalen

Inga kommentarer: