söndag, januari 31, 2016

super8? technicolor gold.

igår var jag och sofia på little jinder på debaser medis. en konsertlokal som alla tydligen älskar helt plötsligt? fattar ingenting, det är typ min sämsta konsertlokal! ska väl inte säga att jag aldrig sett en enda bra konsert där, för det är inte sant, men det har inte varit bra tack vare lokalen utan TROTS lokalen.
anywho, little jinder. little besviken. det var så så SÅ dåligt ljud. så ofta. hade verkligen spetsat in mig på att äntligen höra vad hon sjunger i super8, för det framgår ej när man lyssnar, eller när man läser lyrcis på spotify eller när man googlar. då är det utelämnat! vill så gärna veta!
men ah, fantastiska gästerartister med miriam istället för mauro (tack!) och krunis såklart! så gullit! och fan vad fint det är att ha en favoritartist som man gillar ihop med sin bästis igen. det var så länge sen! vi hittade little jinder när vi hade lyssna på ny musik-år 2013 och blev golvade och nu hade vi hetslyssnat på ny skivan som är en så bra skiva! och super8, alltså den låten är så bra så jag inte riktigt orkar lyssna på den för dess storhet gör mig helt bergtagen och matt.

Inga kommentarer: