söndag, oktober 14, 2012

annars då?

i fredags hade vi planeringsdag vilket i mitt fall betydde att jag uppviglade en mindre revolution. vi får väl se om det är glömt efter helgen eller om det håller sig ända till nästa apt.
igår köpte jag en hink honung (tre kilo) och plockade två korgar svamp (10 kilo). och så köpte jag vinglas, så nu får nån ta och komma och dricka upp all den här himla alkoholen som ligger och skräpar.
jag är så himla trött hela tiden. alla säger att inte är konstigt med tanke på omständigheterna men jag var trött redan innan omständigheterna. jag har varit alla sorters trött. dels trött som i sömning. dels trött som i slut/utmattad/utschasad. dels trött som i less. lessheten har gått över. jag insåg inte att jag var less förrän jag slutade vara det, kom ut på andra sidan osv. nu har jag nästa glömt att jag någonsin var less.
nu ska jag sova.

Inga kommentarer: