söndag, september 16, 2012

fibes, oh fibes!

efter kalaset igår tog jag min drake/grip/panter-tatuering och åt middag med hanna. det var fint och gott.
<3 affisch="affisch" att="att" band="band" bara="bara" beige="beige" dansgolv="dansgolv" dde="dde" de="de" den="den" det="det" dryga="dryga" emmas="emmas" en="en" ett="ett" fan="fan" fanny="fanny" fantastiskt="fantastiskt" fick="fick" floff="floff" flox="flox" fou="fou" gameplan="gameplan" gick="gick" gonblick="gonblick" hem="hem" innan="innan" inte="inte" jag="jag" killar="killar" klubb.="klubb." krossa="krossa" l="l" ledde="ledde" med="med" men="men" my="my" n="n" namn="namn" nbsp="nbsp" nd="nd" ngde.="ngde." niklas="niklas" nska="nska" nskar-feeling="nskar-feeling" nskningen="nskningen" och="och" om="om" osofta="osofta" oss="oss" p="p" quizade="quizade" r="r" rst="rst" s="s" samf="samf" sandra="sandra" sen="sen" skiva="skiva" skulle="skulle" som="som" sotarm="sotarm" souliga="souliga" ssa="ssa" st="st" stannade="stannade" t-="t-" t="t" till="till" tills="tills" tofs="tofs" tog="tog" totalt="totalt" town.="town." typ="typ" under="under" v="v" var="var" ven="ven" vi="vi" victory="victory" vilket="vilket">idag har jag varit på huddinge. det fyller mig med ett oväntat lugn. hanna och jag pratade om den irrationella oron vid minsta antydan till något eventuellt skulle kunna gå lite fel, och det är så märkligt att jag inte känner någon oro nu. när det skulle vara rationellt. kanske är det en försvarsmekanism tänker jag, är tacksam för hur psyket funkar isåfall. eller så har bara min mamma en lugnande effekt på mig. oerhört barnsligt, eller precis så som det ska vara, jag vet inte.

Inga kommentarer: