söndag, augusti 07, 2011

ej publicerat.

en blogg jag läst ett par år outade sin graviditet här om dagen. och samtidigt postade hon en massa inlägg hon skrivit under graviditetens gång, men utan att publicera då. det var lite magiskt. och fick mig att kolla igenom mina opublicerade alster. det mesta är dubbletter/varianter av sånt som finns uppe. många är bara en rubrik. men en del är halvfärdiga tankar och helfärdiga texter som av olika anledningar inte kommit upp. ganska ofta pga nån typ av självcensursfilter. vissa saker är så kryptiska att jag inte ens minns dem, förstår inte vad jag syftar på. nu lägger tänkte jag iallafall lägga upp en sån text. eller ja, det är bara en massa svar på en enkät. om vänskap. det kändes passande, jag och sandra rörde runt djupt i ämnet tidigare idag. jag tror att jag inte postade det för jag är ganska uppriktig. med det sagt så fylldes den i för mer än ett år sedan. tiden ger distans, allt är inte exakt samma som då.

Inga kommentarer: