torsdag, februari 18, 2010

what to wear what to wear?!

alltså, jag vet inte om ni för står det oerhörda i inlägget under. det innebär liksom inte bara att jag får den lärare som är krusansvarig för de genuspedagogiska kurserna som handledare. eftersom jag kommer bli grupphandledd så kommer jag få en liten uppsatsgrupp med fyra andra studenter och vi har alla placerats i samma grupp för att vi har liknade ämensområden för vår uppsats. jag kommer alltså för första gången på denna tre och ett halvt år långa utbildning gå med studenter som är intresserade av samma sak som jag. flera stycken! har kollat upp samtliga på fejan, och en av dem känner jag igen från FÖRSTA terminen, från nån storföreläsning, som jag bara spottade i aulan och tänkte att hon ser ju vettig ut. och nu ska våra vägar äntligen korsas, det är ju ÖDET.
är så otroligt pepp på uppsatsupptaken! gud, vad ska jag ha på mig?!

Inga kommentarer: