onsdag, november 25, 2009

internetstalkninglyckan.

jag är trött, jag mår illa, jag viker mig under deadlines och datum och inlämningar. så istället för att skriva "Avslöjande reportage utan nåd" gör jag det jag gör bäst, internetstalkar by slump.
surfade runt lite på events på fejan och hittade en person som gick i klassen över mig på gymnasiet. hon var svincool då tyckte jag, och ser ut att vara svincool nu med. hon och en tjej i hennes klass var skolans enda flatpar. mig veterligen alltså. ska inte svära på att de var ett par faktiskt, men de var så snygga och coola och fina och jag tror att jag såg dem hångla på hultan en gång. och de var så fina tillsammans. och nu så hittade jag den här bilden bland hennes gamla profilbilder, och det behöver ju inte betyda att de fortfarande är ett par, om de någonsin ens var det, men de är fortfarande så himla fina tillsammans att jag i en sekund bara glömmer allt det där som stressar ihjäl mig och bara suckar lite lyckligt.

Inga kommentarer: