torsdag, februari 02, 2017

nu snor jag valda delar från en liten lista om den gånga månaden så det står nått här nån gång.

Hur var ditt januari?
ja hur var det? det var pappas 70årsdag, avtackning av en kollega och som logisk följd av det; inskolning av en ny kollega. det var alltså en påminnelse om tidens gång, det var mycket nytt, det var rätt svårt, men också nyttigt.
Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i januari?
nämnda inskolningsvila. som jag förbättrat till tusen redan.
Vad kollade du på TV?
ätit middag till ett avsnitt av new girl varje dag. bingade andra säsongen av you're the worst. följer s13 av greys anatomy och s5 av nashiville av gammal vana. svtplayar bonusfamiljen och innan vi dör pga vissa manliga skådisar.
Vad läste du för böcker?
den andra kvinnan av therese bohman, bli som folk av stina stoor, den sårade divan av karin johannisson, det är natten av karolina ramqvist

Vilken musik lyssnade du på?
jag är inte rädd för mörket + tigerdrottningen pga podd. gjorde en the smiths-playlist och tjejlyssnade på säkert singeln kommer hända
Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en på mig och en kringla där vi klätt ut oss till en av mina tavlor
Vad handlade du mest på mataffären?
lindts mjölkchoklad. och så har jag  dubblat min mjölkkonsumtion.
Vad tänker du mycket på just nu?
min nya kollega, och i förlängning mig själv, hur jag är som pedagog, vad jag vill med det, vad som är pedagogiskt innehåll
Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
har använt mig igenom två par fleecade strumpisar. har även börjat handla på lindex? de enda plaggen jag köpt på det senaste har varit från lindex. och så har jag haft på mig min reafyndade gröngula kofta. älskar den. 

Inga kommentarer: