söndag, april 07, 2013

anansie

så pass glad över att skunk har kommit tillbaka! har aldrig ens haft ett skunkkonto, men detta öppna community är ju en internetstalkerfezt!

vi firar med ett skunkquiz:

Vilken svordom använder du mest? fan tror jag. som förstärkningsord mest
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30
Var köper du dina matvaror ifrån? cooop
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? min lägenhet. alltså, att inte ha lån på banken = min våtaste dröm.
Har någon någonsin kallat dig lat? det borde någon ha gjort eftersom jag är sjukt lat.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? har ingen cd-spelare
Vilken är världens bästa artist just nu? vill inte svara justin timberlake på den här frågan så jag svarar istället... cutie mc pretty face
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall? ett och annat för man ju höra
VAD? alltså berättar inte
När var senast någon stötte på dig? i bologna
Vad åt du till middag senast? "gnocchi"
Använder du huvtröjor? nej, men det borde man kanske återuppta
Kan du vissla? ja, riktigt rent och klart
Vem var den senaste som ringde dig? mamma
Vem var den senaste du ringde? mamma
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? fick nu ångest över att folk gör det :((
Vilket riktnummer befinner du dig i? 126
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte så stort men det innehåller sveriges största rusta, woop woop
Hur många syskon har du? 1
Är du blyg inför det motsatta könet? är blyg inför alla kön
Vilken film kan du alla replikerna till? den lilla sjöjungfrun
Äger du några popband t-shirts? ja, men de passar nog inte längre
När flög du senast? förrförra onsdagen
Läser du för skojs skull? ja, och för bokcirkelns skull
Diskar du din egen disk? tyvärr
Har du gråtit offentligt? så många gånger. man är väl drama queen.
Försöker du alltid lära dig nya saker? hahaNEJ
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? alltså, dejt, vem dejtar?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? filosofi och drama
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? har ingen kravlista direkt.
Vilken är din favoritdrink? dricker inte drinkar
Gillar du din boendesituation? ja. fast om alla bodde lite närmare så skulle den vara perfekt
Vilken är din mammas hemstad? sthlm
Din pappas hemstad? sthlm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? alltså, när jag kom på att jag inte behöver sova åtta timmar per natt förbättrades min sömn med typ 73 %.
Vilken är din favoritfrukt? granatäpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? vet typ inte vad en kalori är.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28
Vad var det senaste du åt? en maräng som jag gjort på äggvitorna som blev över när jag gjorde "gnocchi"
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? girls
Gillar du senap? jag ogillar det inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? kafka didnt have a lot of fun either
Tycker du om att krama folk? ja, om det är folk jag gillar
Äger du en digitalkamera? ja, men jag har tappat bort laddaren
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det finns INGET som stör mig så mycket som när någon säger att dom ska göra en sak och sen inte gör det. så svaret på frågan är ja.
Tycker du att du är attraktiv? ja
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hade antagligen blivit namnlös då.

Inga kommentarer: