torsdag, januari 03, 2013

okej, här kommer listan över de böcker jag läste 2012. tips, inspiration och allmän vägledning i livet. vsg.

den motvillige monarken  carl xvi av thomas sjöberg
rosa - den farliga färgen fanny ambjörnsson
bara någon att straffa kristofer ahlström
cirkeln mats strandberg och sara bergmark elfgren
stockholm rosé sophia wolf lösnitz
drömfakulteten sara stridsberg
hjärtdjur herta müller
en dåres försvarstal august strindberg
eld  mats strandberg och sara bergmark elfgren
främligen - en bok om carola johanna koljonen och aders ekström
naturen caroline ringskog ferrada-noli
jag är zlatan - min historia david lagercrantz
en rosa pedagogik kajsa ohrlander, linnéa bodén, hillevi lenz taguchi
havsmannen carl johan vallgren
pojkarna jessica schiefauer
diva monika fagerholm
det stora huset nicole krauss
presidentens hustru curtis sittensfield
mats kamp mats jonsson
moderspassion majgull axelsson
en dag till skänks anna gavalda
torka aldrig tårar utan handskar. kärleken. jonas gardell
halva liv mats strandberg
bekantas bekanta mats strandberg
rikitikitavi richard wolff
alltings början karolina ramqvist
innan männen nina bouravoi
jag ringer mina bröder jonas hassen khemiri
slutplädering pussy riot nadezjda tolokonnikova

Inga kommentarer: