onsdag, april 01, 2009

självuppfyllande profetia.

typ ett och ett halvt år efter att jag utnämnde biblioteksbästisen till biblioteksbästis så skulle jag nu vilja påstå att vi är biblioteksbästisar på riktigt. det var ett idogt jobb, men uppenbarligen föll det väl ut. jag tänkter att det endast och enbart beror på att jag har omtalat honom som biblioteksbästisen här. undrar om det hade gått snabbare om det inte uppstått begreppsförvirring för typ ett år sen. och undrar vad som händer ett och ett halvt år om jag nu byter ut hans eptiet till nått annat?

iallafall gör detta mig hoppfull inför projekt:klassbästis. har dock bara resten av terminen på mig, så det får nog snabba på lite, men we're off to a good start. vi har suttit brevid varandra på alla lektioner hittills, vi har hängt på alla raster hittills, och jag drog fram mitt trumfkort biblioteket, never fails.

Inga kommentarer: