måndag, februari 09, 2009

sammanfattning: helgen = värt!

helgen har varit så himlans bra, i alla sin anspråkslöshet. i fredags bakade jag och var på bounce med hanna + alla streetdansintresserade ungdomar i stockholm.
i lördags jobbade jag och bjöd på temafika norrland med anledning av samernas nationaldag. vi var buzy bees till fina e dök upp vid halv tretiden, då spånade vi avhandlingsämnen och museieaffärsidéer. och! jag fick en chokladask av en låntagare.
sen fick jag mat och melodifestivaltittande av sandra och einar innan vi åkte och kollade på paliptation. hade fint sällskap på vägen hem efter lite strapatser längs bergsundstrand.
igår jobbade jag med biblioteksbästisen för första gången på typ en månad, vi var båda mycket nöjda med detta tilltag. long lost kattis konstaterade också glatt att "vi tre ska alltid vara tillsammans" och så utbrast vi ständigt i lovsång över framtiden (dvs. good stuff, slkort, internet och kista gallerians öppettider). avslutade det hela med helkväll i kista, först friskis, sen foodcourten, sen kvällsshopping och sen i taket lyser stjärnorna! fantastisk dialog, bra adaption eller vad det heter, tzatsiki spelade den snygga killen och jag lipade som tusan.

Inga kommentarer: