söndag, oktober 28, 2007

känner du något? känner du något? känner du något? inte?

igår träffade jag silverskor.
jag ska nog börja referera till alla mina vänner utifrån deras fotbeklädnader.
om jag ska vara konsekvent så träffade jag i så fall svarta stövlar idag.
känns ju kanske inte som de skor som bäst personifierar henne. nä, vi kallar henne istället raggsockor i kinaskor. mer karaktäristiskt.
vi var på teatern. gråt inte mer cecilia. och inte du heller ursula. hur bra som helst. det näst bästa jag sett med lennart jähkel. love will tear us apart är svårslaget.

på tal om det. det här alltså. visst känns det som om något vi sett förrut? jag menar tafattheten! studsandet! sittandet på sängkanten! TUGGUMMIT!
visst känns det som att kärleken väntar?

4 kommentarer:

emma sa...

åh! åh! åh! jag blir alldeles exalterad av din topic och måste genast you tubea!

mary sa...

vadå jag fattar inte det där sista. var det från teatern? eller är det någon slags annan populärkultursreferens. i så fall ba rakt över huvudet. utom kent då. eller? va?

Anonym sa...

ma ke kavolo di lingua parlate?????

lucy sa...

mary: new order-videon är väääldigt lik kent-videon till kärleken väntar.